Türkçe - English
Ceptekiler.Com - v2025.01

Lisans S.S.S. T.S. Sözleşme

Ceptekiler Network
Cebinde istediğin her şey bu sosyal ağda!
Haber, Sohbet, Forum, Oyun, Servisler...


MEHMETs
MEHMETs
@mehhat | 13 Mar 17 - 15:23

Moralim bozuk, canım sıkkın olduğunda bile birisi gelip nasılsın diye sorduğunda "iyiyim" diyorum.
Çünkü ne canımın sıkkın olması başkalarının umurunda, ne de onların laf olsun diye nasılsın deyişleri benim umurumda. Bu yüzden üzgün de olsam, ben hep iyiyim...

Daha fazlası için Kayıt Ol ve sen de paylaş!
1042112

1 Yorum
Hayata Gülümse!
24 Haz 17 - 15:36
Hangimiz öyle yapmıyoruz ki. Hayatı geçiştiriyoruz. Ama hep iyi bakmak gerek yine. Kötü bakınca ne değişecek sanki, daha mı mutlu olacağız?

Yorum yapabilmek için: GİRİŞ

Hesabın yoksa: KAYIT OL

Diğer Paylaşımları

Son Paylaşılanlar
...
1yıl önce


Türkçe - English
Ceptekiler.Com - v2019.10

Hakkımızda Lisans S.S.S T.S. Sözleşme İletişim

Yukarı