Ceptekiler Network
Cebinde istediğin her şey bu sosyal ağda!Haber, Sohbet, Forum, Oyun, Servisler...
20 Yorum
Sen de kaptın şifayı yani. Geçmiş olsun. Ben de 3 haftadan fazla oldu atlatamadım daha. Nasıl bir meretse, herkes hasta dolaşıyor ortalıkta.
İyi yaşa geçmiş olsun balım 🍀🍀
Sen de kaptın şifayı yani. Geçmiş olsun. Ben de 3
Teşekkür ederim çok beklersin hasta değilim ki ben
Ben Flankess'e bulaştırırım, o ne yapıp edip sana bulaştırır zaten bir şekilde :))
Teşekkür ederim iyi yaşayım demi ama hasta değilim
Ben Flankess'e bulaştırırım, o ne yapıp edip sana
Bulaşan bulaşmış admin bey .... 🤧🤧
Çok ayıp çok siz hastasiniz diye benide hasta etceksiniz ama çok beklersiniz 🤭hem admin bey flankes bulaştırmaz kıyamaz benim yerime de hasta olur o 🤭
Ben hastayım geberiyorum.... 🤧🤧
Sen bana hastasın ondan iyilesemezsin 🤭🤭🤨
Nasılda biliyor ve emin konuşuyor görüyor musunuz
Sen bana hastasın ondan iyilesemezsin 🤭🤭🤨
Bôyle kelime oyunuyla seni kandırdı işte bi dakika
Gönül kanmaya razı admin bey elden ne gelir.... sj
Vah vaah, çoktan kaybetmişiz koca delikanlıyı. Ahı
Diğer Paylaşımları
Canımın yanması öte dursun, sökülüyordu ...
519 Tıklanma
519 Tıklanma
Kandiliniz mübarek olsun 🪷🪷🪷🪷...
550 Tıklanma
550 Tıklanma
Ha ha ha hapsuuuuuu🤧...
616 Tıklanma
616 Tıklanma
Japonya'nın Hokkaido adası açıklarında m...
637 Tıklanma
637 Tıklanma
Aynı şehirde sen varsın
Ben varım
Biz...
560 Tıklanma
560 Tıklanma
Son Paylaşılanlar
...
12 ay önce
12 ay önce
Banxa ve Pi Network işbirliği
Diğer gel...
1yıl 1ay önce
1yıl 1ay önce
Web 1.0, Web 2.0, Web 3.0 ve Web 4.0 ned...
1yıl 1ay önce
1yıl 1ay önce
Yukarı



