MSC
Buse Ö. Buse Ö.
@buse34 | 11 Ağu 17 - 13:30

Erkekler mi anlaşılmaz yoksa kadınlar mı?

Bugün bir amcayla bir teyze gördüm. El ele tutuşup yürüyorlardı romantik romantik. 70 yaşlarında vardı ikisi de. Onca yıla rağmen hala birbirlerine sahip çıkabilmişler. El ele tutunmaktan çekinmiyorlardı. İmreniyor insan böylelerine. Ne güzel insanlar.

Bir adam neden eşinin elini tutup yürümekten çekinir bilmem. Hani erkekler hep derler ya kadınları hiç anlayamıyoruz diye. Asıl biz erkekleri anlayamıyoruz. Anlamsız, mantıksız bir gururun pençesinde yaşamak nasıl akıllıca olabilir ki. Erkek erkeğe bile olsalar en ufak şeyde aniden sinirlenip üstünlük taslamak nasıl bir duygu? Kendilerinden üstün birşey olamaz. En akıllılar kendileri heo. Kendi isteklerı dışında olan herşeyi saçma buluyorlar.

Dünyayı yüzyıllardır kendilerine göre dizayn edip bizleri sanki anormalmişiz gibi ayrı tutuyorlar. Sanki insan olan onlar da biz başka bir türmüşüz gibi. Bu üstünlüğü size veren nedir? Sizleri yine doğurup şefkatle büyüten, size o aklı veren bizleriz. Unutmayın. Sakın unutmayın...

4 Yorum | 12 Beğeni | 294 Tıklanma
Beğen Yorum
Sms Whatsapp

4 Yorum
Adanalı Yunus Adanalı Yunus
11 Ağu 17 - 15:19
Önemli olan insan olmak gerisi boşş. Kadinin da hayvan olani var erkeğinde.kalp temiz olsun yeter. Bide önemli olan saygı ve sevgi olmasi. Karşilikli sevgi varsa insan anlaşir zaten
Cevap yaz
Mehhat Mehhat
11 Ağu 17 - 17:08
Topa tutacaklar beni de ama hak veriyorum söylediklerinize :)
Cevap yaz
İlayda Deniz İlayda Deniz
11 Ağu 17 - 19:58
Süper bir yazi busecim. Aynen öyle, kendi kafa yapilarina uymayanı farklı diye sınıflandırıyorlar. Bizler onlara göre biraz daha duygularımızla hareket ederiz. Eğer dünya bizim kontrolümüzde olsaydı bukadar savaş olmazdı. Kendileri dünyayi çok iyi yönetiyorlar sanki
Cevap yaz
Buse Ö. Buse Ö.
12 Ağu 17 - 23:37
Tşk ederim herkese :)
Cevap yaz

Yorum yapabilmek için: GİRİŞ YAP

Hesabın yoksa: KAYIT OL

Diğer Paylaşımları
Bir heves mi yaşamak? Yoksa bir inat mı? Bencillik de olabilir. Ama yaşıyor bir şekilde. Y...
106 Tıklanma
Kim bilir, belki uzakta değildir kurulan hayallerin gerçeği. Belki biz yanlış yerlere bak...
316 Tıklanma
Seni görünce kalbimin nasıl attığını bilsen, inan parça parça okurdu yüreğin. Birakip gide...
255 Tıklanma
merhaba...
288 Tıklanma
Merhaba arkadaşlar, böyle paylaştıklarınıza yorum yapmam hoşunuza gitmezse özelden mesaj a...
298 Tıklanma

Türkçe / English
Ceptekiler.Com - v2018.07
Hakkımızda Lisans S.S.S T.S. Sözleşme İletişim